La cat timp ajunge comanda?
In Romanaia, coletele vor fi livrate in termen de 1-2 zile lucratoare din momentul plasarii comenzi. La confirmarea telefonica a comenzii operatorul va va anunta termenul exact.
Care sunt costurile de livrare?
Transportul este GRATUIT in Romania pentru comenzi mai mari de 200 lei, iar daca valoarea cosului tau nu depaseste aceasta suma, transportul va costa numai 15.99 lei.
Pot anula o comanda deja plasata?
Responsabilitatea ta este sa anunti cat mai repede anularea comenzii. Lasa-ne un mesaj la adresa de e-mail office@ingrijirepersonala.ro sau suna la numerul de telefon 0750443707.
Pot returna orice produs?
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract
Pot plati online ?
Produsele din magazinul nostru online sunt comercializate prin intermediul serviciilor de plati online oferite de Mobil Pay – cea mai mare si mai sigura companie de plati online securizate din Romania
S.C. FELLIS CARE S.R.L. SRL si Mobil Pay garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi Politica de confidentialitate S.C. FELLIS CARE S.R.L pentru mai multe informatii despre subiect.
In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre Mobil Pay pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, niciun moment, pe serverele noastre sau pe serverele Mobil Pay, acestea fiind direct introduse in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz.
In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem dupa introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure".
Pot modifica comanda?
Orice comanda plasata in magazinul nostru online poate fi modificata telefonic sau prin email. Daca comanda a fost deja plasata, clientul poate modifica datele personale sau produsele cat mai repede posibil apeland numarul nostru de telefon:
Orange 0750443707
sau prin email la office@ingrijirepersonala.ro